מדריך להגדלת קשרים עסקיים בלינקדאין – טיפים לקידום עסקי בלינקדאין

רוצים לדעת איך מקדמים את העמוד העסקי ואת הקריירה בלינקדאין? הכנו עבורכם מספר טיפים לקידום עסקי בלינקדאין. אז בניתם פרופיל לינקדאין מקצועי ואפילו דאגתם לתמונת פרופיל מתוחכמת – רק כדי לגלות שמסע קידום הקריירה באמצעות הלינקדאין רק התחיל?

שתפו פוסט זה

קידום עסקי בלינקדאין לא מסתיים רק בבניית פרופיל לינקדאין מקצועי ובניית קורות חיים באנגלית ידידותיים למערכות ATS. כדי ליהנות מיתרונות הלינקדאין לקידום הקריירה והעסק יש להגדיל את מאגר החברים ולמקסם החשיפה שלכם בעולם העסקי ולמגייסים.

אז כן, אתם יכולים להוסיף את כל החברים שלכם ללינקדאין, אבל למה לעצור בזה ולהתפשר, כאשר ניתן להוסיף עמיתים ממשרות קודמות, בכירים בתחום ואפילו שותפים פוטנציאליים? והרשימה לא נגמרת כאן..
ניסחנו עבורכם 9 טיוטות להודעת פתיח לבקשת חיבור בלינקדאין ורעיונות למי ניתן לפנות כדי להגדיל את המעגל העסקי שלכם בלינקדאין, כך שלא משנה עם מי אתם מתחברים, יהיו לכם את המלל הנכון.

כל מה שנשאר לכם לעשות זה לערוך את המלל בהתאם לסיטואציה האישית שלכם.

אם אתם מוסיפים אדם שאתם לא מכירים טוב, זו הזדמנות מצוינת להזכיר להם כיצד הכרתם.

אם אתם מתחברים למישהו שאתם לא מכירים כלל, זו ההזדמנות היחידה שלכם לשכנע אותם להצטרף למעגל העסקי שלכם בלינקדאין.

1. עמית לעבודה

כולם אוהבים להרגיש שמעריכים את העבודה הקשה שלהם, אז כשאתם יוצרים קשר עם עמיתים לעבודה, ציינו את הפרויקטים, האינטרסים או החוזקות שלהם. זוהי דרך אידיאלית לפרגן לעמיתיכם ולחזק את מערכות היחסים המקצועית שלכם. יכול להיות שזו הדחיפה היחידה שהם צריכים כדי לאשר אתכם או לכתוב לכם המלצה בלינקדאין.


היי אביטל,
למרות שעוד לא היתה לי הזדמנות לעבוד איתך ישירות, שמעתי שאת תותחית במכירות..אני מקווה שבאחד מהימים אני יוכל לראות אותך בפעולה! עד אז, נתראה בהאפי האואר..
בברכה,
יוסף


2. עמית לעבודה חדשה

ברור שתרצו להיות יותר שמרניים אם אתם מתחברים לעמיתים שרק הכרתם. נניח שלאחרונה קיבלתם תפקיד בחברת הייטק ואתם רוצים להוסיף את המנהל שלכם. אתם עדיין צריכים להחמיא להם ולהראות שאתם מעודכנים במה הם עוסקים – פשוט תהיו קצת יותר מתונים.


היי מירב,
שמחתי להצטרף למחלקת פיתוח המוצר.
החדשנות והמחויבות של הצוות למצוא תמיד את מתודולוגיות הבדיקה הטובות ביותר היא אחת הסיבות שנמשכתי כל כך לעבוד ביוניקורן.
מתרגש לתרום גם.
בברכה,
מוטי


3. עמית לשעבר

אתם אולי מניחים שכל מי שאי פעם עבד איתכם יזכור אותכם, אבל אם עבדתם בחברה גדולה או הייתם בתפקיד רק שנה – שנתיים, או אם זה היה לפני כמה שנים, אתם עלולים לגלות שבקשת החיבור שלכם נדחתה. אל דאגה, כמובן שיש דרך למנוע זאת: תארו בדיוק מתי, היכן ואיך עבדתם עם מישהו.


יגאל היקר,

היה לי תענוג לעבוד יחד איתך ב- GX בין השנים 1999 – 2001. כישורייך בפתרון התקלות מחשב היו מהמרשימים במשרד – אתה יכול לדמיין מה יקרה אם נצטרך לחזור לעבוד על המחשבים הענקיים האלה? בהזדמנות אשמח להתעדכן וללמוד עוד על מה שאתה עושה בתפקיד החדש שלך ב- Microsoft.
בברכה,
אלישע


4. מכר

זה אולי קצת מביך להתאים אישית בקשת חיבור לעומרי, חבר של חבר שדיברתם איתו ביציאה משותפת. בפעם האחרונה שראיתם זה את זה, הייתם שיכורים – זה יכול להיות מוזר לדבר על עבודה..

אז אל תעשו זאת! השתמשו בטון ידידותי, אך התייחסו לקריירה של עומרי כדי להודות שאתם לא במסיבה, אלא בלינקדאין.


היי עומרי,
אני שמח שאהרון הציג בינינו. בפעם הבאה שנתקל אחד בשני, אשמח אם תספר לי יותר על מה שאתה עושה בפייזר – תמיד התעניינתי בענף הבריאות.
לחיים,
נתן


 

5. מישהו שפגשתם בכנס או אירוע מקצועי

כשאתם מנסים להתחבר בלינקדאין עם אנשים שדיברתם איתם רק כמה דקות או שעות, חשוב שתזכירו להם מי אתם. תנו סיבה לחיבור בלינקדאין. ברירת מחדל טובה היא שתוכלו לעקוב אחר הקריירה שלהם, אך תוכלו גם להציע להיפגש לקפה, טיפים למסחר, לספק אחד לשני קשרים חדשים, לעזור אחד לשני בפרויקטים, ליידע זה את זה לגבי תפקידים פתוחים, לדון בחדשות בענף – האפשרויות הן אינסופיות.


שי היקר,
היה תענוג לשוחח איתך בכנס של IBM בתל אביב בחודש שעבר. עבודת המיפוי והתרשימים שאתה עושה נשמעה מרתקת! אני אשמח להישאר מעודכנת בקריירה שלך.
תודה,
נועה


6. מישהו שאתם מעריצים

שליחת בקשות חיבור בלינקדאין לזרים תמיד מסובכת, כי האינסטינקט הראשון שלהם הוא לסרב. כמו מקודם, חשוב לציין מי אתם ולמה אתם פונים אליהם. הוכיחו שאתם לא רק במצוד אחר 500 חברים בלינקדאין על ידי התייחסות ספציפית לפרויקטים שעליהם הם עבדו או להישגים שהם השיגו. (נקודות בונוס אם אתם מוצאים מידע זה באתר חיצוני, לא בלינקדאין!)

עליכם לכלול בבקשת החברות את הסיבה שאתם רוצים להתחבר אליהם. אולי אתם רוצים התייעצות מקצועית, או לראות על מה הם עובדים, או את ההזדמנות לעזור להם בפרויקט. יוצא מן הכלל אחד: לעולם אל תפנו אליהם בנוגע להעסקה דרך לינקדאין.


הודיה כספי היקרה,

אני לקראת סיום התואר ומעוניינת לעסוק בשיווק. בשנה האחרונה עקבתי אחרי עבודתך עבור א.א פרסום וזה ממש הרשים אותי. אהבתי במיוחד את הקמפיין האחרון שלך באטלנטיק – מרכיב המולטימדיה הזה היה בלתי צפוי לחלוטין ויעיל מאוד. אם יהיה לך פעם זמן לשיחה קצרה, אשמח לשמוע עוד על האופן שבו התחלת לעבוד בתחום ואילו כישורים לדעתך רלוונטיים ביותר למקצוע.
תודה רבה לך,
אביטל מרלוז


 

7. חבר בקבוצת לינקדאין משותפת

אולי אתם בקבוצה של עיתונאים מקצועיים ואתם מבחינים באדם המפרסם לעיתים תכופות תובנות ייחודיות ומאמרים רלוונטיים. למרבה המזל, עצם היותכם באותם הקבוצה מקנה סיבה טובה לאשר אתכם.


רון יקר,
אני גם חברה בקבוצה לעיתונאים מקצועיים ומאוד התרשמתי מהפוסטים שלך. הכתבה ששיתפת לפני שבוע או שבועיים על עתידה של עיתונאות הנתונים הייתה מעוררת מחשבה. אשמח לשמור על קשר וללמוד עוד על עבודתך.

בברכה,
נורית


8. מגייס

באופן כללי, עליכם לפנות למגייסים שיש לכם משהו במשותף איתם, בין אם זה איש קשר הדדי, ארגון מקצועי, או חברות באותה קבוצת לינקדאין. אם אתם רוצים להתחבר אליהם אך אין לכם מכנה משותף, אנו ממליצים לבדוק באילו קבוצות המגייס נמצא ולהצטרף לאחת מהן.


מירב כהן היקרה,
ראיתי את הפרופיל שלך בקבוצת נשות קריירה ורציתי לפנות אלייך כדי לדון בשיתופי פעולה. אני אסטרטג של מדיה חברתית עם ניסיון של שש שנים וכרגע מחפש הזדמנויות חדשות. אשמח לשוחח בנוגע לתאימות הרקע שלי למשרות חדשות שלרשותך ואשמח גם לחבר אותך עם אנשי מקצוע אחרים בתחומי.

אשמח לשמוע ממך,
יואב ירון


9. מישהו שאתם רוצים לעבוד איתו

אולי אתם מנסים להרים פרויקט צד ואתם רוצים להעסיק מעצב גרפי. או אולי אתם מהנדסי תוכנה שמחפשים לשתף פעולה עם מישהו שמתמקצע בשפת תכנות מסוימת. אולי, אתם מחפשים מישהו להחליף איתו רעיונות ולקבל משוב.

המפתח הוא להבהיר במפורש את סוג מערכת היחסים שאתם מחפשים. כך שבמידה והם לא מעוניינים, תדעו מיד ותוכלו להמשיך לחפש את השותף הפוטנציאלי הבא.


שרה היקרה,
ממש התרשמתי מאסטרטגיית המדיה החברתית שגיבשת עבור בית הקפה נס. אני גם בעל עסק קטן, ואני מעוניין לשכור את שירותייך לפרויקט דומה. אם את מעוניינת, הודיעי לי על כך ונוכל לתאם שיחת טלפון לדיון על לוחות זמנים, תעריפים, היקף וכו ‘.

מצפה אולי לעבוד איתך,
רבקה

כתבות נוספות

טיפים למציאת עבודה בהייטק

משרות בהייטק נחשבות למשרות אטרקטיביות מאוד. חברות הטכנולוגיה בארץ הן חוד החנית של הכלכלה הישראלית והן מציעות תנאי שכר והעסקה מעולים, עבודה מעניינת וגם אפשרויות קידום רבות. אבל לא תמיד קל לעשות את הצעד הראשון, כלומר להתקבל לעבודה בהייטק. בתקופות עבר חברות ההייטק נלחמו על כל עובד. אך רבים מתלוננים כי לאחרונה ללא ניסיון, קשה להתקבל לעבודה. להלן כמה טיפים למציאת עבודה בהייטק.

משרות נפוצות בהייטק שלא מצריכות ידע קודם

תעשיית ההייטק מרבה להעסיק מהנדסי תוכנה ואנשים בעלי ידע טכני מתקדם. אך לא כל עובד הייטק הוא מתכנת, בחברות ההייטק ישנם מגוון תפקידים שונים – מאנשים המתעסקים בכוח אדם, לוגיסטיקה, חשבונאות, נושאים משפטיים, שיווק ועוד.

כלי נגישות

Powered by - Wemake