משרות נפוצות בהייטק שלא מצריכות ידע קודם

תעשיית ההייטק מרבה להעסיק מהנדסי תוכנה ואנשים בעלי ידע טכני מתקדם. אך לא כל עובד הייטק הוא מתכנת, בחברות ההייטק ישנם מגוון תפקידים שונים - מאנשים המתעסקים בכוח אדם, לוגיסטיקה, חשבונאות, נושאים משפטיים, שיווק ועוד.

שתפו פוסט זה

אם יש לכם איזה רקע אקדמי כלשהו, או רקע מעשי בתחומים אחרים שאינם קשורים באופן ישיר להייטק – יתכן שבחברות ההייטק זקוקים לעובדים בתחום שלכם. אפילו ראינו חברות הייטק המגייסות מאמני כושר, בין אם זה היה לרווחת העובדים או אפילו לפיתוח אפליקציות בתחום הכושר הגופני.

אך מה לגבי אלו שאין להם שום ידע קודם ועדיין רוצים להשתלב בחברות ההייטק? בהחלט ניתן למצוא בחברות ההייטק משרות שאינן דורשות ידע קודם. לעתים חברות ההייטק מקיימות תכניות הסבה ומקיימות קורסים המכינים את כוח האדם הנקלט לתפקיד שהם אמורים לבצע.

משרות טכניות שאינן דורשות ידע קודם

להלן כמה דוגמאות למשרות שכיחות בעולם ההייטק שניתן להתברג אליהן ללא רקע קודם בתחום. אנו מדגישים כי אלו הן משרות שכיחות , ולא כמה הזדמנויות בודדות וחד פעמיות.

תמיכה טכנית – חברות ההייטק נזקקות לאנשי תמיכה טכנית באופן קבוע. אלו יכולים להיות אנשי תמיכה המעניקים סיוע טכני ללקוחות החברה, כמו גם לעובדי החברה. זוהי יכולה להיות תמיכה באמצעות הטלפון, צ‘ט מקוון, שיחות ווידאו וכו‘. אם יש לכם ראש טכני, אנגלית טובה ויכולת למידה, חברות ההייטק יוכלו לערוך לכם הכשרה המכינה אתכם לתפקיד ומעניקה לכם את כל הידע הטכני הדרוש. רבות מחברות הייטק בישראל מעניקות שירותים בשוק הגלובלי, בהתאם לכך הם עשויים להידרש לתת שירות גם בשעות הלילה (בגלל הפרשי השעות).

אנליסטים – ישנם סוגים שונים של אנליסטים להם חברות הייטק עשויים להזדקק. למשל ישנו ביקוש גדול לאנליסט נתונים. אנו חיים בעידן שבו יש הרבה מאוד מידע, אבל צריך גם לדעת כיצד להפיק תובנות מהמידע. זהו בדיוק התפקיד של אנליסט הנתונים, הוא יכול לחקור את השוק או אפילו תהליכים בחברה, ולהפיק מהם מידע בעל ערך לארגון. זהו תחום מאוד מבוקש היום, ובמסגרתו ישנן התמחויות שונות. יתכן שחברות הייטק יגייסו גם חסרי רקע בתחום, אך ניתן גם ללמוד זאת בקורס ולשפר את סיכויי הקבלה לעבודה.

בדיקת תוכנה (QA) – עוד תחום נדרש מאוד בחברות טכנולוגיות הוא QA, כלומר בדיקות תוכנה. בטרם מוציאים מוצר לשוק יש צורך בתהליך פיתוח ארוך ומורכב המבטיח את איכותו ותקינותו של המוצר. לצורך הדוגמה זוהי יכולה להיות אפליקציה לטלפון סלולרי. בשלב הפיתוח יערכו בדיקות מסוגים שונים על מנת להבטיח את איכות המוצר. גם במקרה זה חברות הייטק עשויות לערוך הכשרה לעובדים בעלי ראש אנליטי, אך ללא רקע בתחום. אך גם כאן ישנו יתרון למי שלמד קורס בנושא.

באופן כללי כדאי לדעת שלא כל משרת הייטק דורשת תואר אקדמי, או תואר אקדמי בתחום המחשבים. בשוק מוצעים קורסים שונים אשר יאפשרו לכם לרכוש את הכלים הדרושים להשתלבות בהייטק בתוך כמה חודשים.

כתבות נוספות

טיפים למציאת עבודה בהייטק

משרות בהייטק נחשבות למשרות אטרקטיביות מאוד. חברות הטכנולוגיה בארץ הן חוד החנית של הכלכלה הישראלית והן מציעות תנאי שכר והעסקה מעולים, עבודה מעניינת וגם אפשרויות קידום רבות. אבל לא תמיד קל לעשות את הצעד הראשון, כלומר להתקבל לעבודה בהייטק. בתקופות עבר חברות ההייטק נלחמו על כל עובד. אך רבים מתלוננים כי לאחרונה ללא ניסיון, קשה להתקבל לעבודה. להלן כמה טיפים למציאת עבודה בהייטק.

משרות נפוצות בהייטק שלא מצריכות ידע קודם

תעשיית ההייטק מרבה להעסיק מהנדסי תוכנה ואנשים בעלי ידע טכני מתקדם. אך לא כל עובד הייטק הוא מתכנת, בחברות ההייטק ישנם מגוון תפקידים שונים – מאנשים המתעסקים בכוח אדם, לוגיסטיקה, חשבונאות, נושאים משפטיים, שיווק ועוד.

כלי נגישות

Powered by - Wemake